Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΑ


Ένας Πόντιος δουλεύει σε ένα σουπερμάρκετ
Ένας Πόντιος δουλεύει σε ένα σουπερμάρκετ. Πάει ο πελάτης και του λέει: «Κόψε μου ένα τέταρτο ζαμπόν». Ξεκινάει ο Πόντιος και κόβει, κόβει… Φτιάχνει μια ντουζίνα και ο πελάτης, απορημένος, του λέει: «Φτάνει, άνθρωπέ μου, ένα τέταρτο σου είπα!». Τότε ο Πόντιος απαντά: «Έχω ακόμα δέκα λεπτά να κόψω»!
Καουμπόηδες στο μπαρ.
Κάποιοι Καουμπόηδες είναι στο μπαρ και συζητάνε για γυναίκες, σεξ και αγαπημένες στάσεις. Τότε ένας λέει: «Εμένα η αγαπημένη μου στάση είναι το Ροντέο, έτσι είναι που τη βρίσκω πραγματικά». Όλοι οι άλλοι του λένε γεμάτοι περιέργεια: «Για πες μας, για πες μας!». «Λοιπόν, να σας εξηγήσω», τους λέει αυτός, «είναι απλό. Καβαλάς τη γυναίκα σου, κανονικά. Αρχίζεις τα διάφορα, όπως συνήθως. Δεν βιάζεσαι, της κάνεις ότι της αρέσει. Όταν δεις ότι έχει ανάψει και την έχει βρει, κρατιέσαι γερά. Σκύβεις και της ψιθυρίζεις στο αυτί: “Και η αδερφή σου λατρεύει αυτή τη στάση”! Μετά προσπαθείς να κρατηθείς επάνω της για οχτώ δευτερόλεπτα»!
Αργόσχολη κυρία
Mια αργόσχολη κοσμικιά παίρνει τηλέφωνο τον άνδρα της στο γραφείο του, κλαίγοντας. «Γιατί κλαις γλυκιά μου;», τη ρωτάει αυτός.
- «Να, προσπαθώ να φτιάξω ένα παζλ αλλά δεν τα καταφέρνω. Όλα τα κομμάτια φαίνονται ίδια!», απαντάει αυτή.
«Τι παζλ;», ρωτάει ο άνδρας.
- «Να… Eίναι ένας κόκορας πάνω σε ένα κουτί, αλλά δεν μπορώ να το φτιάξω».
«Έλα, ηρέμησε… Όταν γυρίσω θα το φτιάξουμε μαζί, εντάξει;», την ηρεμεί ο άνδρας της. Γυρνάει λοιπόν ο τύπος στο σπίτι του και βλέπει τη γυναίκα του να σπαράζει στο κλάμα, στο πάτωμα. Την πλησιάζει και της λέει: «Eλα… Σήκω και μην κλαις. Είσαι τόσο όμορφη… Ακου τι θα κάνουμε: θα βάλουμε τα κορν φλέικς πάλι μέσα στο κουτί και δεν θα το πούμε πουθενά…!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου