Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Σάσα Μπάστα εναντίον Ταχτσίδη!


Στα δικαστήρια θα οδηγηθεί ο έρωτας Μπάστα και Ταχτσίδη καθώς η νεαρή τραγουδίστρια κατηγορεί τον ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ πως τα ξημερώματα της Παρασκευής (18/3) χάραξε τη λέξη "καρ...λα" στο αυτοκίνητό της!
Η 21χρονη αοιδός εμφανίστηκε στο δελτίο του Star Channel καταγγέλλοντας τον πρώην της σύντροφο: "Το αυτοκίνητό μου έχει πάθει μεγάλη ζημιά. O άνθρωπος αυτός μου είχε κάνει 55 κλήσεις στο κινητό μου στις 04:30.

Επειδή δεν απάντησα, μου κατέστρεψε το Smart. Το έχει χαράξει παντού. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα κάνει αυτά ένας φαντάρος. Είναι ο πρώην μου. Πήραμε δακτυλικά αποτυπώματα από το αμάξι και είναι αυτός."

Η Σάσα Μπάστα μάλιστα τον κατηγορεί πως αφού της χάραξε τη λέξη "καρ...λα" στο αμάξι, πήγε στην πόρτα του σπιτιού της και έγραψε τον ίδιο χαρακτηρισμό χρησιμοποιώντας αντί για μαρκαδόρο, μια... μπανάνα!

Το επόμενο πρωί η 21χρονη τραγουδίστρια πέρασε από το αστυνομικό τμήμα Γλυφάδας για να καταθέσει μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του. Η μήνυση αφορούσε το τροχαίο ατύχημα που είχαν στις 31/1 καθώς εκείνη τον κατηγορεί τώρα ότι έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο αφού ο Παναγιώτης Ταχτσίδης οδηγούσε χωρίς δίπλωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου