Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Έξαλλη η μαμά της Σάσας με τη Τζούλια


Στην κόντρα μεγατόνων Σάσα Μπάστα-Τζούλια Αλεξανδράτου που «ξώφαλτσα» περιλαμβάνει και τον Μένιο Φουρθιώτη,προστέθηκε και η μαμά της Σάσας, η οποία δηλώνει
έξαλλη και εκνευρισμένη για όλα όσα ακούγονται για την κόρη της τον τελευταίο καιρό.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, η μαμά της ξανθιάς Σάσας, είναι πολύ κοντά με την πολυαγαπημένη της κορούλα, οπότε καταλαβαίνετε πως «ξεσπάθωσε» μιλώντας στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά στο Alter «Πολύ Μπλα μπλα».

«Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει όλη αυτή η κόντρα. Η κόρη μου δεν μου έχει πει να υπάρχει κάποιο παρασκήνιο, κάτι που να έχει γίνει παλιότερα» λέει η μαμά της Σάσας και επισημαίνει πως «το σίγουρο είναι ότι το παιδί μου δε φταίει»…

Φανερά ενοχλημένη για όσα έχει πει η Τζούλια αλλά και ο πιστός της μάνατζερ Μένιος για την κόρη της (τα περί ιερόδουλης αλλά ότι πάει με άντρες για εκατό ευρώ),  είπε πως η Σάσα, την πήρε σε κατάσταση σοκ και της τα διηγήθηκε όλα τσιρίζοντας από τα νεύρα της…

Κατέληξε λέγοντας πως «Εγώ αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να είμαι δίπλα της».

Δείτε τις δηλώσεις της μαμάς της Σάσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου