Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Κάντε... sex στις επτά το πρωί !


Δεν το λέμε εμείς... Το λένε οι ειδικοί! Η μέρα πρέπει να ξεκινάει με sex. Συγκεκριμένα η καλύτερη ώρα για να το κάνετε είναι στις επτά το πρωί. Μα ακόμα δεν ξύπνησα καλα καλα, θα βγάλω τα μάτια μου, κυρία μου; Αυτό λέει η έρευνα...
Και δεν σταματά εκεί... Σου δίνει όλο το πρόγραμμα για να ρυθμιστεί λέει σωστά το βιολογικό μας ρολόι. Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Αφού κάνουμε sex στις επτά το πρωί (αχ, σας παρακαλώ, λίγο αργότερα δε γίνεται;), παίρνουμε το πρωινό μας (στις 8), πλένουμε τα δόντια μας στις 8:30 (γιατί αν τα πλύνω στις 8:20 θα υπάρξει θέμα;) και στις 9:30 βγαίνουμε για βόλτα στον ήλιο (έχουμε και δουλειές, κύριε! Δε σηκώθηκα από τις επτά για να λιαστώ!)
Στις 11 το πρωί μπορούμε λέει να προβληματιστούμε ελεύθερα για ό,τι μας απασχολεί, γιατί τότε ο εγκέφαλος λειτουργεί καλύτερα. Εγώ πάλι αν έχω σηκωθεί στις επτά το πρωί, στις έντεκα νυστάζω!
Στις 12 είναι ώρα για τουαλέτα, διότι τα νεφρά λειτουργούν καλύτερα! Και μέχρι τότε θα τα κρατάω; Κι έχω κάνει και sex...
Στη μία τρώμε μεσημεριανό. Πού να προλάβω, κυρία μου; Δουλεύω, σας λέω!
Στις τέσσερις το απόγευμα πρέπει, λέει, να ξαναβγούμε βόλτα. Ούτε σκύλος να ήμουνα!
Στις 5 το απόγευμα οι ειδικοί μας καλούν να τσιμπηθούμε! Για να ξυπνήσουμε; Όχι, βρε κουτά! Γιατί τότε πονάει λιγότερο... Αν επομένως έχετε να κάνετε κάποια ένεση, να την κάνετε στις 5! Θα το έχω υπόψη μου, όταν πέσω στα σκληρά...
Στις 6:30 το απόγευμα ξεκινάμε γυμναστική! Αχ, βαριέμαι... Πριν από λίγο έκανα ένεση!
Ευτυχώς που η γυμναστική κρατάει λίγο και στις 7 είναι η κατάλληλη ώρα για να πάω να ψωνίσω παπούτσια. Τότε σου λέει το πόδι είναι πρησμένο (ε, βέβαια με τόσες βόλτες!) και δεν υπάρχει περίπτωση να μη μου κάνει το παπούτσι την άλλη μέρα! Κυρία μου, συγγνώμη, κάθε μέρα θα ψωνίζω παπούτσια; Ποια είμαι; Η Paris Hilton!
Στις 8 το βράδυ θα το πιούμε το κρασάκι μας! Αλλά να είναι κόκκινο. Ό,τι καλύτερο για το συκώτι, που είναι σε φάση αποτοξίνωσης.
Στις 8:30 το βράδυ ήρθε η ώρα του δείπνου. Τουλάχιστον δύο με τρεις ώρες πριν κοιμηθούμε... Αυτά τα ξέρουμε, κυρία μου!
Και στις 22:30 πέφτουμε στο κρεβάτι και κοιμόμαστε! Χριστέ μου, πρέπει να περιμένω δέκα ωρες μέχρι να ξανακάνω sex....
Απορία... Αυτές τις έρευνες τις ανταλλάσουν μεταξύ τους οι επιστήμονες σαν ανέκδοτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου