Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Παρά τον αήθη πόλεμο, ο Κώστας Χατζής συνεχίζει την ανοδική του πορεία προς τη Μεγάλη Νίκη

Οι στόχοι για τη νέα ΟΝΝΕΔ και οι τρόποι επίτευξής τους.
Στόχοι

1.Επαναφορά της πολιτικής στο προσκήνιο.

2.Αποκέντρωση και επανασύνδεση της παράταξης με τις τοπικές κοινωνίες.

3.Έμφαση στα κοινωνικά προβλήματα και στις ανάγκες των νέων σε εκπαίδευση,  απασχόληση, κατάρτιση και καθημερινότητα.

4.Εξωστρέφεια ως προς την λειτουργία, τις ιδέες και τις δράσεις

5.Στροφή από «την πολιτική στην εκπαίδευση», στην «πολιτική για καλύτερη εκπαίδευση».

6.Σύνδεση με την αγορά εργασίας και τα επαγγελματικά επιμελητήρια.

7.Δημιουργία ομάδων εργασίας που θα ασχολούνται εφαρμοσμένα με τα προβλήματα των νέων σε όλα τα επίπεδα.

8.Εκσυγχρονισμός της λειτουργίας και χρήσης νέων τεχνολογιών.

Τρόποι
Για να επιτευχθούν οι ανωτέρω στόχοι απαιτούνται ιδέες, δράση και προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της υπάρχουσας κουλτούρας της παράταξης. Στα πλαίσια αυτά παρατίθενται βασικές αρχές λειτουργίας, αλλά και ενέργειες που θα δώσουν το στίγμα αλλαγών στην ΟΝΝΕΔ.

1. Ανοιχτή Παράταξη – Εύκολες διαδικασίες εγγραφής. Ομάδες εργασίας για την ενασχόληση. Έμφαση στην παραγωγή πολιτικής και στην ανάπτυξη δράσεων.

2.Πράσινη Πολιτική – Το περιβάλλον και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο προσκήνιο. Δράσεις και συνεργασίες. Έμφαση στις πράσινες πόλεις.

3. Προσανατολισμός στους νέους εργαζόμενους. Καταγραφή των εργασιακών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι νέοι. Προσδιορισμός των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στις συνθήκες εργασίας των νέων και μελέτη των επιπτώσεων στην καθημερινότητα τους. Συνεργασία με τα επιμελητήρια και της ενώσεις εργαζομένων για την από κοινού δράση προς όφελος των νέων εργαζομένων.

4. Γραφείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας – Γραφείο ενημέρωσης των νέων για τις ενέργειες που απαιτούνται για να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση, ενημέρωση για τα επιδοτούμενα προγράμματα που υπάρχουν. Συμβουλευτική δραστηριότητα για ζητήματα δημιουργίας και οργάνωσης μίας επιχείρησης.

5. Ψηφιακή Σύγκλιση – Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία θα συνδέει τα απανταχού στελέχη της ΟΝΝΕΔ. Τα στελέχη θα μπορούν να ενημερώνονται για θέσεις και προτάσεις, για πολιτικές και δράσεις. Θα προβάλλονται ενέργειες από όλους τους άξονες δράσης της νεολαίας, θα γνωρίζονται τα στελέχη μεταξύ τους και θα αποτυπώνονται ιδέες, θέσεις και προτάσεις.

6. Ηλεκτρονικό Περιοδικό – Ενημέρωση σε εβδομαδιαίο επίπεδο όλων των στελεχών μέσω ηλεκτρονικού περιοδικού. Θα αποτελεί το όχημα αιχμής για την ενημέρωση των στελεχών και την προβολή της παράταξης.

7. Γραφείο Πολιτικού Προβληματισμού, για τη συγκέντρωση των ιδεών και των προτάσεων, την καταγραφή, τη δημοσιοποίηση και εν τέλει τη διαμόρφωση πολιτικών θέσεων. Προβολή του έργου και ενημέρωση όλων των στελεχών. Άμεση διάχυση της πληροφορίας. Συμμετοχή στη δημόσια διαβούλευση για όλα τα κοινωνικά ζητήματα ή για τα ζητήματα που επηρεάζουν τη ζωή των νέων.

Κριτήριο επιτυχίας
Η παραγωγή ιδεών, η δημιουργία πολιτικών στελεχών μέσα από τους κόλπους της νεολαίας, η επίλυση σημαντικών προβλημάτων στην καθημερινότητα των νέων και η αύξηση της διείσδυσης των θέσεων και της δράσης της ΟΝΝΕΔ στους νέους.
Κώστας Χατζής
Υποψήφιος Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου