Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Ένας Κρητικός γράφει‏ για την ΟΝΝΕΔ...

 Περίμενα υπομονετικά τόσες εβδομάδες να γνωρίσω και να ακούσω τα τρία κοπέλια που θέλουν να γίνουν οι νέοι Πρόεδροι της ΟΝΝΕΔ. Και μου δόθηκε η ευκαιρία σήμερα στο προσυνέδριο της ΟΝΝΕΔ στο Ηράκλειο. Θα σας γράψω πέντε γραμμές και αν θέλετε τις δημοσιεύετε.
Θα ξεκινήσω από τον ‘ωραίο’ και στιλάτο κ. Αξιώτη. Απ’ ότι έμαθα χθες ανακοίνωσε σε περίπου 100-150 άτομα στο Imperial Hotel την υποψηφιότητα του, τόσες Porsche, Mercedes, Audi και BMW χωρούσαν στο παρκινγκ του ξενοδοχείου και...



αφού τελείωσαν και τον χειροκρότησαν διασκέδασαν σε κάποιο κλάμπ της πόλης μάλλον. Την επομένη πήρε business class αεροπλάνο και κατέβηκε στο Ηράκλειο. Άλλοι 100 τον περίμεναν εκεί να ακούσουν τα ωραία του λογάκια. Κοπέλη μου Αξιώτη με 100 απ’ εδώ και 100 απ’ εκεί καλύτερα να το αφήσεις κρίμα είναι. Ωραία τα λες αλλά δεν πείθεις το λαό που δεν έχει Βurberry & Porsche & Lui Vuitton.
Για τον κ. Παπαμιμίκο είδα αυτά που δεν είδα σύντεκνοι. Περίμενα τους 300 Θεσσαλονικιούς που τον ακλουθούν ‘αυθόρμητα’ παντού ξοδεύοντας το χαρτζιλίκι τους…λέω εγώ…ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ…μάλλον έμειναν από χαρτζιλίκι. Μόνος και έρημος ο Αντρέας και λίγο ζαλισμένος από την ρακιά μάλλον άρχισε να μιλάει για ανοικτές διαδικασίες και κάλπες παντού!!! Στάσου σύντεκνε αυτά λέει ο άλλος ο Χατζής μπερδεύτηκες φώναζε το πλήθος από κάτω και γελούσε… Τσε δεν πειράζει ωρέ λέω εγώ στα κοπέλια μου του αρέσουν τελικά αυτά που λέει ο Χατζής του Αντρέα…
Για τον Χατζή τι να πω δεν ξέρω μίλησαν περίπου 500 σύντεκνοι και Κρητικοπούλες τόσο που ο Πρόεδρος δεν μπορούσε να αρθρώσει λόγο. Μια μαντινάδα μόνο του αφιερώνω εγώ:
«Ας έκανες Θεέ μου ένα σεισμό και ας κούναγες τον Ψηλορείτη να έρθουν πιο κοντά Χατζής και Κρήτη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου