Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010

Τερματίζει την υπαίθρια διαφήμιση ο ΟΠΑΠ

Κάθε πρόγραμμα υπαίθριας προβολής της έχει προ πολλού διακόψει η ΟΠΑΠ ΑΕ, θέλοντας να συμβάλλει στην προσπάθεια που καταβάλλεται από διάφορες αρχές και υπηρεσίες για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων...



αρκετά από τα οποία αποδίδονται στην ύπαρξη παράνομων κατασκευών υπαίθριας διαφήμισης, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Παρόλα αυτά, με σημερινή απόφαση της διοίκησής της, ενημέρωσε και τις τρεις διαφημιστικές εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται ότι ουδέποτε στο μέλλον θα υιοθετήσει πρόταση για υπαίθρια διαφήμιση, καθώς θεωρεί ότι πέρα από τη όποια συμβολή αυτής στα τροχαία ατυχήματα, μια τέτοια πρακτική συμβάλλει και στην οπτική (και όχι μόνο) ρύπανση του οδικού δικτύου και των πόλεων της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου