Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Μέσι:"Η Μπαρτσελόνα μου άλλαξε τη ζωή"

Με δηλώσεις του σε αγγλική εφημερίδα, ο Λίονελ Μέσι τόνισε πως θέλει να μείνει για πάντα στην Μπαρτσελόνα, ομάδα στην οποία χρωστάει τα πάντα στην ζωή του. 
Στα 22 του χρόνια, ο Λιόνελ Μέσι έχει τρελάνει τον ποδοσφαιρικό
πλανήτη με τα κατορθώματα του, γεγονός το οποίο έχει φέρει πολλούς στο να τον συγκρίνουν με τον Ντιέγκο Μαραντόνα.

Με δηλώσεις του στην εφημερίδα Daily Express, ο 22χρονος μεσοεπιθετικός αποκάλυψε πως δεν θέλει να φύγει ποτέ από την Βαρκελώνη, καθώς χρωστάει τα πάντα στην Μπαρτσελόνα.

"Εάν θα ήθελα να παίξω κάποια στιγμή στην Πρέμιερ Λιγκ; Έχω πει ότι θέλω να μείνω στην Μπαρτσελόνα μέχρι το τέλος της ζωής μου. Θα παραμείνω εδώ όσο καιρό με θέλουν. Χρωστάω στην Μπάρτσα περισσότερα μια απλά ευκαιρία που μου έδωσαν. Τους χρωστάω γιατί μου άλλαξαν την ζωή", ξεκίνησε να λέει ο Αργεντινός άσος και συνέχισε.

"Όταν έχεις κερδίσει τα πάντα, τότε το μόνο που σου μένει είναι να τα κερδίσεις και πάλι. Έχω επαναλάβει πολλές φορές ότι αυτή η ομάδα μπορεί να περάσει στην ιστορία. Δεν θα μας θυμούνται απλά για μια νίκη, αλλά για το πως καταφέραμε να κερδίσουμε". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου